tisdag

I lördags fastnade jag i en dimma och nu är jag här med ångesttryck över bröstet och jag är helt slut. Jag sover dåligt och alldeles för lite. Jag äter för lite och dricker för mycket läsk för att hålla blodsockret uppe.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Eller jo,
jag ska be Simon köpa cigg åt mig.
Fint.

Idag var jag på NTI och lekte med Evve och Ullo, sen gick vi ut och insåg att det var vår så vi köpte glass. Jag fegade med sandwich och Ullo köpte lyxglassen för typ 23:-
Men den var nog värd det för den var rätt så god.
Sen blev det kallt och jag åkte hem.
Nu är jag här och jag vill inte gå till skolan imorgon för vi har ekonomiprov och det dödar mig. Jag kan inte ens matte. Jag kan inte hålla koll på min egen ekonomi. Jag vet inte ens vad ränta är bra för.
...



beeeebisar.
<3

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0