söndag

WAH,
hela min dator är seg och irriterande och den hackar. Inte okej.
Och jag har ont i magen för jag åt två äpplen nyss,
min mage klarar inte av sånt längre.
Bufuckinghu.

Jag är fett opeppad just nu, vinterdepressionen ligger över mig som ett litet svart moln.
Öh och ja,
egentligen har jag ju inget att skriva.
Imorgon har jag foto och det ska bli skittråkigt för jag suger på foto.
Egentligen kommer hela veckan att suga. Men fan vad tråkigt det känns att säga så.
Så negativt.
Men sådan är jag.
Drömmer om ett badkar för jag har fortfarande inget och det driver mig till vansinne.

Vad kostar ett badkar egentligen?

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0