sexhundra dagar

Hej, det var ju ett tag sen. Eller fem dagar ungefär.
Jag vet inte vad jag ska skriva eftersom att jag inte orkar skriva detaljer eftersom att folk känner sig träffade och blir sura.
Jag har ont i ryggen och funderar på att ladda ner något spel att leka med. Fast jag vet inte.

Min syrras nya favoritfilm är Twilight.
Inte okej!
Pinsamt nog har hon sett den två gånger på två dagar och tycker att deras kärlek är helt perfekt.
Lol.
Lol.
Lol.
Om hon får för sig att kärlek är sådär så ska jag personligen sparka lite på författaren som lurar småbarn. Boken äcklade mig mest.

Alltså det är så jobbigt, jag har verkligen inget att skriva om. Inget att prata om. Jag är nog en ganska tråkig person.

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0