jag kan inte andas bredvid dig och allt jag ville var att få röra vid solen

Jag har kopplat in den externa hårddisken och drivor av bilder ramlar emot mig men jag öppnar bara mappen som inte brukar intressera mig, kanske för att den innehåller bara några få bilder och de är gamla och osmickrande på oss två som skulle vara föralltid men som slutade någon gång i april förra året trots att vi försökte. Du var vacker helt enkelt.

Jag orkar inte försöka likna alla andra längre, fast jag har försökt för jag hatar den jag är och att jag aldrig är mig själv egentligen. I alla fall inte i verkligheten för vi vet att jag uttrycker mig bättre i skrift än i tal och jag stammar lite och missar orden hela tiden, dessutom kan man inte redigera i efterhand genom att trycka på en tangent.

Jag börjar tröttna lite helt enkelt.

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0