error

jag har alltid givande konversationer på msn, och jag är trött och road.

linnea > "chipmunks tards" säger:
hej jävla FETTO
|| Spelar (:::: säger:
hej knubbis
linnea > "chipmunks tards" säger:
veeem kan stoppa dig
|| Spelar (:::: säger:
haha gullbilden <3
linnea > "chipmunks tards" säger:
när du bara RULLAR FRAM
|| Spelar (:::: säger:
när
du
bara
rullar
fram
linnea > "chipmunks tards" säger:
gullebild<3
saknar ditt fett mot mitt
|| Spelar (:::: säger:
jag vill känna ditt fett emot mitt
linnea > "chipmunks tards" säger:
känna dallret slåååå
|| Spelar (:::: säger:
mums
linnea > "chipmunks tards" säger:
din mage tätt emot min
|| Spelar (:::: säger:
asså blizzard backgorund download suger
linnea > "chipmunks tards" säger:
dallret snabbar på
JAG VET
|| Spelar (:::: säger:
har typ fastnat
linnea > "chipmunks tards" säger:
typ drar ner hela datorn i helvetet!
|| Spelar (:::: säger:
36% på typ 10000000 år
jaaaaaaaaaaaa till och med min D:
linnea > "chipmunks tards" säger:
från att ligga typ här ----> :D till


















typ det här ---> :'( :( :@

errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ska nog sova snart va natti

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0