this is mah home nananana

Det är ljust ute och 12.8 grader ut mot gatan och jag är ensam ensam ensam och fyller mitt wordpad (vad är det här för mobbad dator?) med bokstäver och kommer fan ta livet av mig om morgondagen inte blir solig. Humöret hänger på vädret och utan fint väder så blir jag _emo_.
Matilda smsade mig idag och frågade om jag ville ses med ögg i helgen. Det är okej för mig. Ett avslutat kapitel som man säkert kan skriva vidare på om man anstränger sig lite men jag tror ingen orkar anstränga sig för vad spelar någon roll egentligen? Vi har ju nya vänner som säkert förstår oss bättre men som Sofia sa "jag har aldrig varit så nära som jag var då".

Sosso försvann nyss från mitt hus ut i solen och jag är inomhus i mörkret och det känns lite tragiskt men jag har inget att göra och ingen lust att vara i stan.
Två lektioner kvar till påsklov.


lavju



lavju.

Nu ska jag gå runt hemma och lyssna på alex on the spot.

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0