tänk dig det här med grov brittisk dialekt "oi mate, you know shannon from that party the other night in manchester? we got it on and.. *paus för nåt killen säger typ "way to go mate!"* yeahah i totally pulled a bulldaddy on her in bed, she loved it"

Jag gillar mina två senaste bloggar.
De säger så mycket.

Igår var jag med Malin och Matilda och fikade på Åhlénstaket. Det var varmt som satan och jag åt kakor (shit, kom nyss på att jag har kakor kvar, nomnomnom). Sen sprang jag ner till plattan och fick cigg av Nami och sedan till Gallerian, ner till bron, hem till mig och Evve och Sofia kom hit. Vi såg på Fucking Åmål och pratade på min balkong trots iskyla. Sen lämnade de oss och jag och Evve drack vin hoho samt slog sönder en flaska, fina tjejer<3

ERRRRRRRRRR bilder är ju roligare än text tycker alla utom jag HIHI





fina tjejer. <3

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ååååh Malin! :D Gulltjejen.

2009-04-10 @ 21:31:56
URL: http://december.blogg.se/

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0