punkter på rad . . .

Idag ser jag en hel del hemsk ut, mitt hår och mitt smink blev helt failade.
Kanske orka fixa till.
Kanske inte.

Igår var en bra dag. Idag är nog en sämre. Jag har fotoprov och det kommer gå så, så, så dåligt. Och jag behöver skriva lite till min svenskauppgift.
Men har jag gjort det?
Nää-ää-ääää.
Jag är helt enkelt hemskt dålig på att ta tag i saker.
Men jag har lagt in musik på min mobil och dingat 71.
Två steg framåt. 9 lvlar kvar.

Och mitt hjärta har börjat leva igen. Jag mår väldigt bra. Jag behöver digdigdig för du gör allt så mycket lättare och vackrare nu.

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0