april

Idag har varit en ganska fin dag, förutom att jag hade svårt att somna och vaknade vid sex eller något. Efter skolan så åkte jag och Sosso in till stan och träffade Evve och Nami. Vi köpte hårfärg och åkte sen hem till mig där vi låg i min säng, Evve spelade wow och Nami kramade på mig så jag kände mig bättre. Sen satt vi på balkongen och ångeströkte och pratade ännu mer.

Mina vänner är världens finaste.
Och jag har aggroproblem idag och är extremt lättirriterad så jag bryter typ ihop av allting. Det stör mig. Jag vill inte vara såhär svag.

Men det är bättre att vara arg än ledsen.
Jag vill sova.

Kommentarer

And I start to miss you, baby, sometimes

Namn:
I've been staying up and drinking in a late night establishment

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Oh on the radio

Trackback
RSS 2.0